Katter på kollo

Hej hej hej.
Skämmes tamefan, jag har inte bloggat på flera dagar. Är trött, less, arg! Har tappat lite fokus. Men är snart på banan igen och tänker lägga upp lite roliga bilder och filmer. Kanske blir en ny flytt snart, och cirkusen med att byta lägenheten eller hyra ut ena rummet sätter igång igen. Nu ska jag laga mat hos Emma, och katterna är på kollo på Allégatan. Är faktiskt lite orolig....


- vi har döpt om katten ( zazza), eftersom det är en bondkatt så heter den nu lunnart

- rätt snyggt namn

- lennart skulle det vara

- men vart e amazonas? uppäten? av dig???

- han chillar inne i mitt sovrum, men nu stack en katt!

- nehe??? störda ni e.

-  helvete också, hittar den hem? om inte balle hittar den först

- hittar dina barn hem?

- nej


 



 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Skulle vilja ha lite hjälp från dig med min blogg.

Om du har tid och lust!



KRAM

2009-08-12 @ 11:15:17
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=01130457
Postat av: Stefan Falkelind

Undrar vad de gör på kollot?

2009-08-12 @ 14:44:55
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0