Att göra lista

♥ Ringa DHL och ta reda på vad det är som väntar på mig där.
♥ Ringa A-kassan angående att jag betalat för mycket till dom.
♥ Höra av mig till Länsförsäkringar om min trasiga dator.
♥ Gå ner i vikt så jag kommer i min nyårsklänning - eller tror ni inte det går tills på Torsdag??
♥ Boka en resa!!!

Haha, det är så stört. Den sista punkten skrev jag på min lapp hemma mest på skoj. Men så hörde Towa av sig med planer på att resa till Kenya till hösten med mamma och pappa. SÅKLART VI SKA! Sa jag. Och nu är vi i full gång med att planera och kolla på resalternativ. Vi åker som det verkar i September, och blir borta i tre veckor. Mamma, pappa, Towa, jag och Semy. Än så länge. Jag hälsade på Towa när hon bodde i Kenya - Nairobi på svenska skolan, för några år sedan. Skulle vara så galet roligt att åka tillbaka. Speciellt med mamma pappa och Semy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0