Avatar

Sitter och lyssnar på filmmusiken till James Cameron's Avatar. Mamma och pappa bjöd på bio. Den var sjukt mycket bättre idag, men så brukar det väl vara? Andra gången man ser en film så behöver man ju inte koncentrera sig så mycket på vad som händer. Man ser alla små detaljer istället.

Somnade på spikmattan igår, trodde aldrig att prickarna på ryggen skulle försvinna, i och för sig så skulle det inte göra nåt. Det var faktiskt fint. Och Semy sa att jag såg ut som en fisk. Semy är på klubben. Och jag väntar på att han ska komma hem. Snart, strax..blir lätt 60 min och flera timmar i den lilla värld dom lever i. I min värld står tiden stilla när jag är ensam, det händer inget. Känner mig tom och orkeslös, nästan som att jag behöver människor runt mig för att sno lite energi.

Har du sett Avatar?





Bilder från IMDb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0