Nu är det jul..

..här i vårt hus, trallala la la...

Jag åkte hem till Husås för att fylla på mitt "julmys behov" nu innan julafton kommer och hela dagen svämmar över av mat och människor. Jag och Wilmer bubblade lite i poolen och sen har vi bara pratat julklappar och snören och olika papper. Haha. Om inte mamma varje år handlade ihjäl sig på julpapper och krims krams så skulle vi inte kunna slå in så vackra paket.

Nu ska jag betala lite räkningar så att jag i morgon kan handla lite julklappar utan att behöva tänka mig för...


Att slå in julklappar är nästan det roligaste som finns.


Kommentarer
Postat av: femman

Just fan.. dax att betala in räkningar nu igen :-S Hade lyckats förtränga det..

2009-12-23 @ 05:54:38
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://siolia.blogg.se/2006/december/jul-i-varat-hus.html#comment



Minns du??

2009-12-23 @ 16:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0