Sexiga CJ?

Vi har faktiskt inte planerat någonting för morgondagen. Kanske skriver jag ett långt inlägg med en kärleksförklaring till det bästa som har hänt i hela mitt liv. Eller så ber jag honom bara sluta spela så förbannat mycket och raka av sig de stickiga skägget (läs glesa fjun) Jag har läst om romantiska weekends och det pratades på jobbet om hotellövernattningar och 50 röda rosor. Varför blev jag inte..åtminstonde..lite romantisk.

Men jösses, var de någon mer som inte kunde slita ögonen från Maria och hennes sexiga kroppstrumpa på Let´s Dance? Haha. Min pojkvän han tittade bara på Carl Jan. Det säger mycket om oss.


Fröken Lundgren fick en ny design i kväll.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej & stort tack! Jag älskar min design, du gjorde ett grymt bra jobb utan någon som helst hjälp ifrån mig. Haha. Jag kom på i efterhand att jag skulle velat ha stora bokstäver, då jag skriver med det i vanliga fall. Är det ens möjligt? Hur som haver. Tack än en gång, jag är så himla nöjd! Ha en bra alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 13:19:55
URL: http://cariolina.blogg.se/
Postat av: Carro

Förlåt, jag kom just hem ifrån jobbet. Vet du? Jag är så nöjd med allt så jag struntar i det, jag får vara udda i verkligheten och skriva stort istället. :) Tack än en gång, jag blir bara mer och mer nöjd! Hoppas ni haft en bra dag.

2009-02-14 @ 23:22:33
URL: http://cariolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0