Gör mig avundsjuk

Man blir inte bara lite res sugen när man surfar runt på denna sida.
Men smakar det så kostar det som det heter.
(Klicka på bilden och du slungas ut i drömvärlden tillsammans med mig)



Jag kollade runt lite och fastnar alltid för hotell i Thailand, dom vet verkligen vad som krävs för att det ska kännas lyxigt. Eller kan dom bara bild redigering jäkligt bra? Layana Resort & Spa ***** i Krabi är så vackert. Lägg 20 000 kr på resa och boende och stanna här i två veckor 29/3. Annars är jag så sugen på Mexico men hittade inget lyxigt nog.

Planerar du en resa? Berätta! Gör mig avundsjuk.

 


Kommentarer
Postat av: Towis

Jag ska resa till fjärran länder, närmare sagt skabbiga polen

2009-01-20 @ 19:12:44
Postat av: Nettan

Vad fin så blev i kort hår!



Och vem vill inte resa någonstans??

Nu när det är så trist väder.

Kram // Nettan

2009-01-20 @ 20:03:36
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Fiski

svar: oj, hehe! det var inte bra :O

hoppas du klarade av att sova sen!?



ohgud så skönt det vore att resa bort.

de enda resorna jag planerar är Metaltown, Arvikafestivalen och en resa till Malmö, i sommar, haha! xD

2009-01-20 @ 21:10:32
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0