Äntligen hemma!

Update:
Såhär såg det ut nu på morgonen efter en stunds lek. Båda somnade i soffan till slut.



I går kväll när vi öppnade buren här hemma studsade den ena ut, det är så roligt att dom redan har så klara personligheter. Vi har en som är supertuff och inte det minsta rädd för någonting. Medans den andra är lite blygare och fin i kanten. Det tar nog några dagar att känna av vem som är vem när det gäller namnen dom ska få av mig. I natt har dom levt rövare men jag har kunnat sova ändå, värre var det med Anders som var tvungen att vara vaken för att titta på dom - "Jag kan inte sova, dom är ju sååå söta så jag måste vara vaken"

Ljuset var kasst i går när jag försökte fota, nu på morgonen ligger dom och trycker som om det just gick upp för dom att dom inte är där dom brukar vara. Jag är iallafall glad att dom har varandra där under soffan. Fler bilder kommer så klart när dom kryper fram och vill vara med och leka igen.




Kommentarer
Postat av: Nettan

"Herregud" vad gulliga kattungar!!

2009-03-28 @ 13:59:04
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vilka så mysiga kissar ni har, och ja katter kan ha så olika personaliteter.

Kan tänka mig ni är glada över dessa gulliga kissar.

Ha en fin fortsatt kväll och helg.

2009-03-28 @ 15:54:05
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka sötisar!!

2009-03-30 @ 14:40:03
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0