Planera bröllop



Har ni sett Vårt bröllop i era händer på TV3? Jag skulle lätt gifta mig nu, jag skulle lätt göra det mesta känner jag. Skaffa hus och barn. Om inte 27 år rätt ålder att göra allt detta på när är det då rätt. Egentligen ska ju inte åldern ha någonting med saken att göra men i vilket fall som helst så kommer jag inte ifrån att jag blir äldre. Tyvärr. Jag funderar på hur mitt drömbröllop skulle se ut. Jag är inte direkt den plottriga rosa rosett typen, men kanske vill jag ändå ha en liten känsla av saga och romantik. För jag är ju inte speciellt stel och stilren heller. Haha. 

Några saker är säkert och det är att jag absolut inte vill gifta mig i kyrka. Jag ska gifta mig borgligt på sommaren i strålande sol. Nära naturen och bara vegetarisk mat på menyn. Ett grönt och miljövänligt bröllop med mycket människor, mycket musik och mycket fest. Jag gifter mig gärna innan jag får barn.

Jag skulle inte ha något problem att lämna över planerandet till min familj.
Jag tror faktiskt dom skulle fixa det bättre än vad jag skulle göra.


Kommentarer
Postat av: Mikka

Själv vill jag nog inte gifta mig. Lägger hellre pengar och energi på en riktigt långresa. Utan familjen! :P

2009-03-31 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0