Ser du vad jag ser?

Det har visat sig att inte alla kan se min "Gott & Blandat" Meny. Ser du den?
Kanske någon som vet vad detta beror på? Någon mera datanördig än vad jag är, jag har faktiskt inte den blekaste aning om varför det kan vara så. Men någon borde ju veta? Jag blir frustrerad när jag inte ens kan googla fram svaret. Lika frustrerad som jag blev härom dagen då jag försökte googla på varför asiater blir så röda i ögonen av alkohol. I dag tror jag att jag hittade svaret? Fast det säger inget om röda ögon dock. Men ändå.

"85% av östasiaterna dvs. Kina, Japan, Korea, Tailand, Taiwan etc. Saknar ett ensym i levern som bryter ner alkohol. När de dricker uppstår en sorts allergisk reaktion och de blir röda i ansiktet och på kroppen beroende på hur mycket de dricker. Det innebär inte att de blir mer berusade utan endast rödflammiga. Däremot är många östasiater mindre i storlek och har inte alls samma alkoholvanor som vi västeuropéer, därför blir de i många fall lättare berusade.5% av européerna saknar detta ensym och reagerar precis likadant."

Tror vi på detta?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag ser inte din GOTT och BLANDAT menyn?!

Soliga hälsningar!

2009-03-24 @ 13:42:55
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Amé

det blir ju mer och mer poppis med att ha mindre datorer med liten skärm och att ha så mycket olika snabblänkar som möjligt i själva internetprogramet.

Har du exmpelvis sidofält uppe så ser man inte din gott & blandat, men trycker man ner det kommer den fram. osv - du kan få hundra anledningar men det är förmodligen inte sidans fel i sig om du inte lagt det på ett speciellt mått så att säga.



hum, jag borde verkligen göra något vettigare nu än att filosofera om hurvida detkommer sig att din bloggs gott och blandat inte syns.

haha, jag hoppas det löser sig iallafall (:



/Amé

2009-03-24 @ 13:43:33
URL: http://wideudde.blogg.se/
Postat av: m

Nä.. ser inte gott å blandat-menyn... :-S

2009-03-25 @ 06:36:10
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja det tror vi på! Har för mig att någon föreläsare berättade om detta..



kram

2009-03-25 @ 21:56:40
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0