Snart kattbebisar

Gjorde en galet god tacopaj i kväll. Bönor, lite färska tomater. Tomatkross och sojafärs. I med en påse tacokrydda och en vegetarisk buljongtärning och keso. Ta en smaksatt keso så blir det ännu bättre. Degen = 75 g smör, 3 dl mjöl, 3 msk vatten och lite salt. Lätt som en plätt och in i ugnen.

Nu räknar jag timmar tills katterna är hos mig. Har shoppat kattlåda, kattsand, mat och fick till och med en stor plåthink klädd med ett foto på en katt att ha torrfoder i. Tasseborg är verkligen stället att handla djurprylar på, vilken personal att vara trevliga! Så skönt också att man slipper se burar med djur bara för att man vill handla kattmat. Helt i min smak, en djuraffär utan djur i bur.


Det är så typiskt Anders att nypa mig i kinden. Så även här.


Kommentarer
Postat av: stefan

Hoppsan, sökte på tacos och hamnade här, visst ser gott ut, degen helt ok, men efter den kommit ut ur ugnen, vad har du för sallad till?? älskar lök och vitlök, så det blir finstrimmlad sallad, tomat, finskuren gurka, lite paprika, både röd och grön, ser bra ut, sedan vitlökssås massvis!! Kan nog käka tzatziki till detta. Oj vad gott det ska bli, vattnas i munnen!!

2009-03-24 @ 01:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0