Gåshud

Ni vet hur man kniper ihop ögonen, eller gömmer ansiktet bakom en kudde när Grude tjejen stirrar genom TV rutan. När det läskiga blir på riktigt. När filmen inte verkar vara påhittad. När det kryper under skinnet och man inte vågar gå på toaletten själv, man kan inte somna för att det ligger "någon" under sängen. Man vill blunda fast det går inte - man stirrar och stirrar och stirra. Den kicken en äcklig rysare ger är så skön. Fast otäck.

 

Downloading Nancy är allt annat än på låtsas. Den är sjuk, den är vacker, den ger mig rysningar och äckelkänslor som gör att jag vill kräkas. Jag vill ha mer av den, även fast jag vet att den kommer göra mig sömnlös i natt igen. Destruktiv och underbar. Men störd. Och verkligheten för så många.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mona

Shit. Jobbig film :(

2009-10-27 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0