Detaljer

Vi tog tag i burkpantningen, mest för att rädda miljön från skräp - pengarna var inte så viktigt ;) Men det blev 400 kr och en god middag. Började på en ny tavla, den blir inte lika skön och spontan utan mer detaljrik och plottrig. Jag är helt galen i mina tuschpennor känner jag, så fort jag försöker byta dom mot penseln så blir jag sur och plockar upp pennorna igen. Men det är skönt att vara fixerad vid detaljer för omväxlings skull. Jag brukar inte vara så fäst vid dom, jag vill måla stort och yvigt med breda penslar och mycket färg.


Nu ska jag vila upp mig inför somningen i morgon. 60 min snabba längder, sen får jag lata mig i relaxen. Haha. Känner jag mig själv rätt sitter jag 60 min i bubbelpoolen och simmar..kanske..några minuter ;)


Kommentarer
Postat av: femman

Ja, sitter du i relaxen blir det ju faktiskt mer sOmning, än sImning ;-) Så passande liten felstavning där ;)

2010-02-01 @ 06:28:15
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0