Gubbe!

"Nej för tjejer kan väl inte köra truck - gubbe!"


Haha. Men är ICA reklamen lite skön eller, jag är nog precis sådär. Säger någon till mig att INTE göra en sak (antagligen för att jag inte kan det) så måste måste MÅSTE jag bara göra det. För att bevisa att jag kan. Haha. Sen kan det kanske gå åt helvete ändå...Jag körde rakt över vårat grönsaksland hemma i Husås en gång, med åkgräsklipparen. Men den gången sa alla att jag kunde - fast jag skrek NEEEEEEEJJJ. Och se hur det gick, vi blev utan morötter den hösten.


Bara jag som blir förvånad och glad över att jag bloggat tre gånger redan idag!!? Kanske är jag på väg tillbaka, känner mig inte lika hängig, inte lika less. Jag är glad :) Jag har en liten rastlöshet i mig nu som jag saknat.


 


Kommentarer
Postat av: Towa

hahahah kan inte jag få filma dig i sommar när du gör om den scenen över grönsakslandet skulle vara så sjukt kul

2010-02-19 @ 23:05:04
Postat av: femman

Lite som Ronja. Man liksom bara Måste testa allt, som man inte Får/Bör/Kan göra.. :)



Hmm.. hur kan man sakna rastlöshet? Låter iaf bra, att du är glad! :)



Fortsatt trevlig helg, önskar jag dig :)



2010-02-20 @ 06:45:49
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0