Ni är som jag :)

Har kollat klart på Five Days. En serie. Rätt bra, jag har kollat på den i omgångar i några dagar nu. Lätt att pausa och kolla igen efter en dag, lätt att komma in i igen. Men fastande mest för musiken. Tror jag lyckades lokalisera vem som ligger bakom den - Magnus Fiennes och Isländska Heidrun Bjornsdottir som sjunger.

Man säger ju att "man blir som man umgås", men också att "lika barn leka bäst" Det måste ju betyda att - ni härliga sköna människor som jag älskar att umgås med. Ni som alltid finns för mig, som alltid ställer upp. Ni är precis som jag. Därför bråkar vi hela tiden. Men vi kan inte leva utan varandra.


* Självupptagna
* Manipulativ
* Gnälliga när vi hamnar i underläge
* Dåliga lyssnare
* Raka och ärliga
* Tar ingen skit - inte ens när det är vår egen


Haha. Man kan ju bara gissa hur våra bråk ser ut. Där ligger vi alla, lika dåliga kålsupare, och kastar skit på varandra. Gråter och skriker för att ingen lyssnar just på MIG. Alla är för stolta för att bli sams, och ska man bli sams ska man inte vara den första att säga förlåt. Inte konstigt allt tar lång tid.




Kommentarer
Postat av: Towa

sant. sant. sant

2010-02-19 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0