Skraplotter

Kvällen slutade på pokerklubben med Subway macka och fåntratt prat. Hur länge orkar man egentligen med en annan människa - har hört om ett par som varit tillsammans i 10 år. Och hon är inte ens 30! Är det SANT!? Usch jag är riktigt trött. Och här kommer jag bli kvar ett tag. Har glömt nyckeln hemma - eller den är som borttappad. Såklart skyller jag på Semy. Han hade den ju sist! (Vill jag gärna tro. Men egentligen spökar en tanke i mitt huvud om att det kanske är jag som lämnat den kvar i källardörren.......)

Vad tycker ni om lotter? Jag köper/får gärna Skraplotter, men aldrig att jag skulle ge bort en. Tänk att ha haft 1 miljon i handen. Men att ge bort den till någon annan. Hemska tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0