<3

 

Ojojoj.. nu börjar pengarna på att sina. Jag shoppar ihjäl mig! Och så har Semy varit till läkaren med öroninflamation och det gick på 1700:- Usch. Tror läkaren lurade oss :( Snart har vi varit i Sharm El Sheik i en vecka, vi har hunnit med otroligt mycket. Allt negativt vi hörde om Egypten innan vi åkte - det stämmer iallafall inte in på Sharm. Ni måste hit om ni funderar på en resa, snorklingen är fantastisk.

 

TACK underbara Towa som fixar allt hemma, katterna är lite sura för att vi är borta och bajsar i duschen. Men snart kommer Semy hem och styr upp det där så katterna får lite sällskap. Jag åker ju vidare till Thailand :P

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

Gud vad skönt ni verkar ha det och själv längtar jag som en tok nu när det inte ens är en vecka kvar innan vi drar =)

Här har det varit kanonväder och jag har saknat dig hemma, en tok att gå ut med på Gamla teaterns uteservering under dessa kvällar, men vi får ta igen det när du kommer hem från Thailand.

Ha det helt underbart och njut i massor!



kram

2010-06-02 @ 21:00:24
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0