Kattunge letas

Jag letar en till katt, Zsa zsa zoo vill ha en lek kompis. Jag letar inte en katt som ser ut som Amazonas, men kan inte hjälpa mig att tycka att bicolor brun eller blå är sååå söta. Det är när dom är vita över nosen, som en bläs. Denna lilla krabat hittade jag på blocket, han är en colorpoint - vilket är när dom har färgen över nosen som Zsa zsa zoo har. Men har var bara så charmig! Kolla vilken liten tjockis :D Haha!

 

Det kommer ta tid att hitta en katt, och dom blir tingade så fort! Jag vill att uppfödaren också ska kännas väldigt seriös. Och så ska kattungarna vara runda som denna. Vi får se hur det går...Nu godnatt...igen

Bild lånad från Blocket.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk dig kunna själv bestämma priset på kläderna.

Ja nuu kan du det !!

Kom förbi våran blogg, "like" om du gillar priset om inte skriv vad det borde varit för pris!



Dvs ingen pris som 0kr, utan en pris som du skulle gärna betalat för i butiken! :)



På det sättet hjälper du både oss och dig!

Eftersom vi kommer starta en webshop så kommer de priser som blivit bäst röstade att bli den riktiga priset!



Mvh

2010-11-23 @ 23:18:48
URL: http://blowurmind.blogg.se/
Postat av: Hiba

Fin blogg! :)

2010-11-23 @ 23:45:57
URL: http://shockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0