Amazonas

I bakhuvudet har jag såklart en tanke om att mina underbara katter någon gång blir gamla och dör. Alla som har djur har väl i tanken förberett sig för att den dagen kommer. Men jag har aldrig tänkt att dom kan bli sjuka och dö unga. Dom är ju innekatter!! Innekatter blir inte sjuka :( Men tydligen. Pratade idag med veterinären om att ta blodprov på de andra katterna för att se om dom också bär på sjukdomen. Men vi väntar med det. Vi ska se nu vad som händer med Amazonas. Idag har han ätit, så länge han äter mår han inte jättedåligt.

 

Jag önskar önskar önskar att han nu blir bättre av antibiotikan. Men blir det inte så finns det inte så mycket vi kan göra, för utom att se till så han inte lider. Vi ska pyssla om honom och ge honom favorit maten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad jobbigt =´(

Jag hoppas att han blir bra!!

2010-10-26 @ 19:28:04
Postat av: Karita

2010-10-27 @ 13:15:16
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Karita

HOPPAS verkligen med er att allt blir bra och håller tummar och tår för er!!!!!

2010-10-27 @ 13:15:54
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0