Lek med Dimitri

Har varit helt slut i två dagar nu, orkade inte logga in på bloggen ens. Än mindre svara på kommentarer, har känt mig asocial, irriterad, ledsen. Allmänt konstig. Trodde att ett afro powerdance pass skulle göra mig glad i gårkväll. Men icke. Har ni också dagar då ni inte känner för att träffa någon? Eller ens öppna munnen?


Filmade Dimitri lite nu på morgonen. Han är fortfarande lite skygg, men med en leksak kan han inte sluta leka. Men man får inte komma förnära, då springer han under sängen och gömmer sig. Haha. Han vill verkligen vara bästa vän med Zsa zsa zoo (den vita katten)


Kunde av någon anledning inte lägga upp filmen på bloggen?
Men kolla HÄR.



Jag nu på morgonen och Dimitri, haha, inte lätt att ta fina kort på honom. Han sitter inte direkt still :P




Kommentarer
Postat av: matilda

Jag brukar verkligen kunna ha såna dagar, när man allra helst bara vill gömma sig under täcket! Va söt Dimitri var förresten, jättegullig!

2011-02-08 @ 20:14:02
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: ella

vilken sötnos=)

2011-02-09 @ 14:09:38
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0