Hemma igen

Äntligen, äntligen hemma. Så gott som jag sover i min egen säng går inte att jämföra med nåt. Och katterna har jag saknat, nu ligger dom båda bredvid mig och kurrar. Vi har haft det grymt trevligt i Göteborg, vädret kunde ha varit bättre - men äsch. Träffat trevligt folk och ätit gott. Vart ganska mätt av festivalen redan första dagen, om inte annat hade mina fötter fått nog. Men trodde jag skulle hata musiken och att dagarna och kvällarna på området skulle vara segare. Så fel jag kunde ha :)



En passande disskborts till Emma Thoren kanske?! :P









 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: m

Härliga festivalbilder!! :) Gillar speciellt lappen om insamling! ;-P

2011-06-22 @ 00:52:59
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0