Humor!

Hahaha, fick höra världen roligaste histora igår:

En man kom in på en bar med en väska. Han gick fram till bardisken.
- Bartendern frågade, vad är det där?
- Det är en låda säger mannen.
- Vad är det i den undrar bartender.
- Mannen öppnar väskan och ut hoppar en 30 cm lång pianist.
- Vart har du fått den ifrån frågade bartender!?
- Jag har träffat en ande och nu har jag fått min första önskning. Du hittar honom i andra rummet.
Bartendern springer in i det andra rummet och hittar anden. Han önskar sig 1 miljon kronor. Det börjar plötsligt regna 1 miljon grodor på honom. Bartendern blir arg och springer tillbaka till mannen i baren. 
- Du ljög om anden skriker han!
- Mannen sa, jag glömde säga att anden hör dåligt. Jag önskade mig inte en 30 cm lång pianist...



Höhö..


Nu ska jag baka cupcakes :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAHA :D Den var bra !!! Ha en fin söndag. Kram ♥



2011-03-27 @ 08:04:12
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: Karita

Hahaha jasså han kom fram till en poäng som man fattade till slut iaf! :P Man var ju som ett frågetecken där först!! Haha!

2011-03-27 @ 17:37:57
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Karita

Lägger ut bilderna ikväll eller idag förresten! Och tyvärr blev det ingen dikt :/ men jag fick inspiration till en under dopet så han får nog en snart! :)

Tack för i fredags förresten! Det var trevligt!

2011-03-27 @ 17:42:02
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0