Kreativitet

Jag ställde upp stafflit för någon dag sedan, i hopp om att hitta lite kreativitet och kunna måla igen. Men den har inte synts till. Men idag kom jag på vad felet är. Jag vill inte måla som jag gjorde förut, den långa pausen har nog utvecklat mitt skapande och nu vill jag göra andra saker. Förut målade jag väldigt fort, slarvigt, hade väldigt lite tålamod. En tavla skulle vara klar på ett par dagar annars fick jag panik. Så var jag nog som person förut också.. Väldigt stressad. Men nu är jag mycket lugnare :) känner mig sjukt harmonisk. Haha. Blir man det som mamma!? ;) Nu vill jag köpa stiftpennor och små smala penslar och istället koncentreara mig på skuggor och vackra detaljer. Jag och Mila plockade fram block och pennor och började skissa på kommande målning :) Skissa!? Det gjorde jag inte förr, då slängde jag på färg på duken och hoppades på nåt bra resultat :P Hade varken tid eller ro i kroppen att skissa. Men åhh nu har jag det. Underbart!! Hoppas på en kreativ höst :)


Kommentarer
Postat av: m

Men sååå sjukt duktig är du! Hoppas du fortsätter lägga ut dina alster här :)

2012-08-24 @ 10:46:02
URL: http://minavalmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0