Silver

Jag brukar i klädväg på mornarna bara ta det som jag ser först i garderoben. Det är ett under att jag ser nåt över huvud taget då jag har det så stökigt där :S Men nu börjar jag faktiskt på inse VARFÖR man lägger fram kläder kvällen innan. Jag skulle slippa att med gråten i halsen nu inse att jag inte kommer i så många av de kläder jag äger. Slippa stressen att prova allt som finns, gräva djupa gropar för att kanske få tag i någonting jag inte provat. Och sen bara slänga på sig nåt fult ändå och känna sig tjock hela dagen...


Stor mage!!

Kommentarer
Postat av: m

Men vilken underbart fin mage du har! Och klänningen är skitsnygg!

2012-02-17 @ 15:45:20
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0