Fina barnkläder

Trodde på riktigt att jag skulle gråta ihjäl mig igår. Hela kvällen var jag i sorg. Min hårddisk med bilder från alla resor var försvunnen. Räknade till 18 resor, bland annat Australien resa som verkligen är en sån minne för livet resa. Senegal såklart och Tokyo. Alla bilder borta. På nåt sätt var det som att alla minnen försvann, som att jag aldrig kommer komma ihåg alla dagar och allt det vackra om det inte finns bilder på det. Somnade kl 20 med gråten i halsen och vaknade med svullna ögon. Det visade sig att min mamma (som var den som tappat bort den!!) hittade den i en garderob hemma hos henne. Vilken lättnad. Nu lånar jag aldrig mer ut den!!

Den värsta tanken var nog den att jag aldrig kommer kunna visa bilderna för mina barn. Jag vill ju göra ett resealbum som dom en dag kan bläddra i. Och nu kan jag ju det :D


Vart en sväng på stan med Emma, Harry och mamma idag. Såklart kollade vi på barnkläder, det är jättekul - en liten stund. Känns som att jag inte kommer kunna köpa någonting till min bebis förens hon på riktigt finns hos mig. Jag vet ju inte hur hon ser ut, vad passar hon i? Blir hon mörkhårig eller ljus. Fick en massa fint av mamma, från H&M. Dock hittade jag inga bilder på nätet på plaggen men får fota när jag kommer hem :) Kapphal har en himla massa fina barnkläder också. Som dessa nedanför.

Kommentarer
Postat av: JULIA - Fashion blogg

Hejsan, allt bra?!

2012-02-21 @ 17:45:12
URL: http://blogg.veckorevyn.com/juliah
Postat av: m

Åh vad skönt att bilderna kom till rätta igen! Förstår verkligen dina tårar!! Kul med bebiskläder..finns ju sååå mkt som är sååå himla fint ju! :)



Sen kan man ju hitta massa fint och fräscht på loppis oxå.. de små växer ju så fort, att kläderna knappt hinner bli slitna, så även om man köper begagnat så är det som nytt :)

2012-02-23 @ 08:15:08
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0