Äntligen!

...idag hann den ikapp mig - tröttheten. Fick gå från Body Combaten med svansen mellan benen, jag fattade ABSOLUT ingenting. Nytt pass, nya övningar, jag kom aldrig igång, det jävlar anamma och tävlingshuvudet som alltid är så lätt att hitta när jag ska träna fanns inte :(

I veckor har det känts som att tiden inte räcker till. Jag vill utbilda mig till KRAV ambassadör, gå en vego studiecirkel på ABF, jag vill starta en studiecirkel i nåt roligt ämne och sätta igång på riktigt att göra reklam för mig Emma och Linda som (H)järnkolls ambassadörer. Jag vill börja min personliga träning på Fristilen NU!! På det ska jag hinna tatuera, träna, vara mamma sambo dotter syster vän. Gå "min egen berättelse" studiecirkeln jag börjat på onsdagar och jobba. Ja hur hinner man allt?? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0