Klimt

Klimt

Sol och jag har gått hemifrån till ICA till Tehuset till Interflora och tillbaka hem, på 2,5 timma. Mitt släp (som systersonen skulle ha kallat henne) tog lång tid på sig och jag bar tunga påsar och tydligen så har vi båda snart blåsor i händerna. Den ena värre än den andra - som det ska vara.
Gjorde ett städryck och nu kan jag andas igen.

Försöker fortfarande komma underfund med hur min blogg fungerar. Hur vet jag om den ens blir läst? Hur vet jag att den syns över huvud taget. Hur fungerar detta med trackback? förklara någon... :)


Person A – Ät inte mitt bröd, det kostar pengar och nu är det slut tack vara dig!

Person B – Jag bara tar det jag vill ha, jag är hungrig, jag är törstig. Har ni nått gott? Ni kan ta av mig sedan, jag skjuttsar er i min bil.

Person A – Men snälla fråga, OCH BETALA!

Person C – Äsch, men nja, eller nej, du behöver inte betala. Och du det är väl lugnt om hon tar. Vi är ju syskon det jämnar ut sig, eller hur, inte sant? Älskling? Är allt okej om jag viker mig dubbel och går av?

Person A – Nej, BETALA. Person B och jag är inte syskon! Det jämnar aldrig ut sig, jag är fattig och hon är rik. Hon kan gott betala.

Person B – Hejdå, nu är det slut. Jag vill inte umgås med er längre för ni är dumma. Ni kan glömma mig och min bil.

Person C – Men jag har inte gjort nått väl? jag är bara snälla syster som sitter i kläm, en mesig fis som inte tar någons parti och bara försvarar alla i alla lägen. Nu är vi alla vänner snälla..


Inser ni inte vad töntigt det är egentligen?



Kommentarer
Postat av: robz

visst finns det folk som läser din blogg... Hitils verkar den schyst. :-)

2006-05-20 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0