Valborg


Jag vann tävlingen om extension, nu bär det av till Sthlm och snart är jag lycklig ägare till långt hår. Måste vara nästan 9 år sedan jag kunde göra en riktig fläta. Nu lär jag fastna vid spegeln och prova uppsatt, flätat, hårspännen och grejer. Jag ska skaffa en plattång och locktång och slänga mitt vax. Jag ska bli glad och börja träna, klara matten och jobba ihop pengar så jag kan resa jorden runt – med långt hår blir allt så mycket lättare.

Ha, nejdå jag tror inte jag blir lyckligare av längre hår.

Ikväll blir det brasa såklart, vi ska grilla majskolvar på systerysters balkong.
Det är dags att komma hem nu Towa, vi förstår att du menare allvar i det du sa om att du inte ville träffa oss på ett tag. Men en vecka? Hehe

Kl: 22.23

Nyss hemkommen från badhusparken fortfarande iskallt blå om fötterna och har röklukt i håret. Fyrverkerier, en stor eld mycket människor. Stå där med armen om mitt allt, det var så mysigt. Dagen har varit lite svängig måste jag erkänna och det beror mest på mitt humör. Men kvällen var perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0