Hm

Hänger jag kanske upp mig på andra människor för mycket, litar på att det ordnar sig om jag håller mig till dom. Jag längtar efter andra människor, sådana jag inte har träffat på länge och sådana jag aldrig förr har träffat. Jag känner mig kvävd och lite ensam även fast jag har så många runt omkring mig. Jag gör inte det jag vill med mitt liv, jag är en utav alla dom som sitter och tittar på medans alla andra förverkligar sina drömmar och tar för sig av livet. Jag har en längtan efter att göra allt det jag aldrig gjort och vara så som jag vill vara utan att vara beroende utav andra.

 

Kommentarer
Postat av: Boutottwa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2008-02-15 @ 10:59:44
URL: http://boutottwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0