SäljaSäljaSäljaSäljaSäljaSäljaSäljaSäljaSäljaSälja

Nej sluta dumpa skit på mig nu, jag vill så gärna ha er vid min sida och jag vill så gärna hjälpa er med allt jag kan. Men kanske mina älskade systrar ska lära sig att lösa sina egna bråk nu. Komunicera lite bara, sluta missförstå varandra och försök förstå. Och kan ni inte förstå så fråga istället för att sura.
Älskar er!

Idag har det spöregnat, mina strumpor plaskade och det droppade från min lila stickade mössa. Jag sålde bara två ynkliga små abonnemang, och med blöta fingrar och skor gick vi hem en timma för tidigt. Emma hade kollat fel på klockan. 

Vi hade det riktigt kul i regnet idag! Kom på en massa anledningar till att köpa omega 3. Julen är full av överraskningar så spise omega 3 för att få ett starkare hjärta. Varför inte överraska någon med en underbar julklapp? Ge bort en box omega -3 = ge bort ett längre och hälsosammare liv. Hur mycket osanning säger man? Allt för pengar. 


 
Två vinnande leenden, det är detta vi säljer på. Haha!


   
Huset och några av dom där i, fattas två tjejer som inte vill vara med på bild eftersom att dom inte är sminkade ;)


  

Kommentarer
Postat av: mamma

va roligt att ni slipper sitta i telefon hela dagarna, det måste ju va kul att få möta folket öga mot öga. Det va kul att prata med dig i telefonen ikväll, ska försöka ringa snart igen. Puss på dig.

Postat av: DiN

Min älskade Sara. Jag saknar sig så mycket här hemma. Jag har just fått underbara sms av dig. Du gör mig så glad, jag hoppas att du har de bra där nere..tänker pengar som jag gör ;) Och säljer massor. Du finn i mina tankar och vi ska ha kul för dina pengar sen ;) Jag älskar dig min korv

2006-12-08 @ 00:04:28
Postat av: Towa

jag vet att allt kan lösas med kommunication. jaja... kan du se brända filmer på datorn??

2006-12-08 @ 15:26:16
URL: http://nogg.se/towa
Postat av: Hdotcom

Awesome site!

2008-02-12 @ 09:54:51
URL: http://hdotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0