Strul

Idag mötte vi Jenny på jernbanetorget, trampade runt på stan gata upp och gata ner. Kollade köpcentrum och jag åt pasta, pastasås och ris + en veg vårulle, på det en stor pappmugg varm choklad och en chokladmuffins från 7:en eleven. Mumma.


Skulle tvätta idag men det rann ut i sanden, skjuter fram det till i morgon istället.  


Jag trivs bra i Oslo och vill inte åka hem ännu, nu strular det till sig lite igen med jobb och boende men det är ingenting vi inte kan ordna. Tjoohopp och tänk positivt så kommer pengarna regnar från skyn och H&M skänka bort alla plaggen i butiken under en hel dag, eller åtminstone ordna med rea gala där allt snyggt kostar 59.90.

Kram så hörs vi. 

 

                               



Fina du, du är så mycket som du inte vet men som jag vet.
Jag saknar dig min skruttiga fluris.

En liten hörna i mitt inlägg bara för Lollo 






                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0