Basår



Jag kom in på basåret på mittuniversitetet så nu är det ännu mera plugga som gäller, känns grymt kul att jag gör någonting som förhoppningsvis kommer ta mig dit jag vill. Måste bara bli bättre på att peppa mig själv och våga tro att jag klarar mig även i jobbiga situationer. Igår jobbade jag så det klibbade av svett i nacken, strålande sol och kvav luft som kändes som gräddkola i mina lungor. Idag är jag ledig och jag vaknade till dripp dropp på fönstret, grå himmel och kylig frisk luft. Hör inga människor bara en ensam kråka som låter som om hon satt någonting i halsen.


 

Kryssade i JA rutan på antagningsbeskedet och städade lägenheten igen, jag är en hejare på att plocka undan alla grejer fort som tusan och stuva in alla Lollos ovikta kläder i hennes garderob. När ska vi ta oss tid att ha det lite mysigt, jag jobbar när du är ledig och vise versa och är jag ledig samtidigt som dig ja då stressar jag ur sängen ändå för att jag inte vill missa dagen. Usch har ni det såhär alla ni par som jobbar. Jag tycker inte om att inte vara här när du kommer hem och jag hatar att du är ledig de dagar som jag jobbar!


Ikväll blir middag i Husås med Wilmer och Towa, sedan kattjakt och film i natt.  

Bort med pälskläder och handel med päls.
Djurensrätt kampajn för en pälsfri handel, Aftonbladet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0