Persa

Lilla söta taxen vår finns inte längre. Hans söta pralinögon glömmer man inte i första taget, visst är det skönt att veta att han inte behöver ha ont mer men samtidigt så sorgligt att han inte kan leva med oss för alltid. Minnen, han hade löss när han var liten valp och liknade mest en ihop kurad korv. Han hoppade på bakbenen i högt gräs för att se bättre, lekte som en liten valp även fast han va gammal med grått skägg. Han gillade inte att bli fotad och därför finns mest bara märkliga bilder där han flyr från fotografen.
Våran Persa.  



Minnen. Alla dessa underbara minnen och jag vet inte vad jag skulle vara utan er.





Kommentarer
Postat av: Towa

Jag tycker om din blogg syster, nu har jag blivit stammis.. och kollar säkert 100 ggr om dagen..

2006-07-15 @ 22:53:53
URL: http://blogg.towa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0