?

Jag förstår inte vad du menare med att ta tag i ditt liv, när jag ser på dig har du allt man vill ha. Och jag blir rädd att du bestämmer dig för att flytta härifrån. Men vet att vi tre inte kan bo med varandra livet ut, jag förstår det. Men det har alltid varit vi - utan er vad är jag då. Är glad om du är glad och nöjd med allt. Men blir lessen ändå när jag inte vet vad du menar, och du är för långt bort för att jag ska kunna kräva en förklaring.

Har haft en rätt okej nationaldag, den var superhärlig innan lollo drog till Ytterhogdal. Vi var ut och sprang innan frukosten idag. Jösses vad i bra vi är. Vi skrattade och det är alltid lika skönt att vara med dig. Efter många tvivlande blickar från din sida och mycket fniss lyckades jag snurra in håret i en sjal, och ut gick vi och fikade Sverigebakelse och äppelkaka på ”våran” bänk. Vi missade dock Jamtli.

Snart är de den 13.e – jag vet att jag ibland är fånig som oroar mig för vad du ska tycka, och att jag inte ska lyckas tillfredställa dina önskningar liksom. Jag vill att våran dag ska bli bra, men får sådan ångest över att inte kunna bräcka dina fantastiska överraskningar. Överraskningar är inte min grej bara. Jag vet att du nöjer dig med någonting litet men ändå genomtänk – jag vet. Men ändå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0