Drama


Hur mycket ska man behöva ta?
Att det ska suga till sig så djävligt. Far åt helvete tycker jag, ta erat pick och pack och dra från lägenheten med svensen  mellan benen.

Här sitter jag och slösar tid på en massa trams när jag kunde vara någon annanstans och ha grymt kul, är det ens värt att stanna och ta disskutionen när den aldrig kommer gå att lösa? Handlar det i grund och botten om att vi bara vill ha rätt, när vi väl får det har vi inga krafter kvar så då åker vi hem iallafall?

Fast måste erkänna att det skulle vara skönare att dra hem, med vetskapen om att  åsikterna att vi INTE accepterar droger i vårat hem har gått fram.

Det är verkligen så främmande för mig att det blir en grej utav det. 
Var det helt galet att berätta för chefen hur läget är?
Ska man bara lägga locket på och acceptera att alla i kollektivet gör som dom vill?
Vart går gränsen? Hur ska vi kunna kompromissa oss till en nivå där vi känner att alla trivs bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem .anders

2006-11-14 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0