Kvar i Odense


Haha, många disskutioner har vi haft angående våra telefoner på jobbet, om vi kan ringa ut måste ju folk kunna ringa till oss? Mysteriet sattes igång när Christoffers telefon helt plötsligt började ringa och på andra sidan satt de en dansk. Idag ringde min, jag vågade såklart inte svara så Emma fick rycka in och förklara hela situationen för en förvirrad Camilla som jag tydligen hade ringt. Emma lyckades luska ut numret hon hade ringt och nu har vi ett nummer till min ”jobb telefon” – Kul :D  

Tack då Emma för att du svarade och gav mig en kund :D  

Emma bjöd mig på middag på Frogys igår, mycke mycke mat – en macka med falafel och massa sallad. Efterrätten va stor som ett hus och jag vräkte i mig chokladkaka och frukt.  

Veckan startade lite rörigt och vi är baddare på att krångla in oss i det mesta och finns det inget krångel känns det som att vi åstakommer ett? Nej så illa är det inte, men accepterar man inte bara läget som det är utan ifrågasätter allt och vägrar flyta med lungt och stilla, så surar ju ibland människor ihop. När vi är uppe i varrv så haglar det åsikter ur oss och såklart träffar det någons ömma tå.  

Nu har vi avbokat resan hem. Det känns skönt!
Varför ska vi behöva flytta, vi gör ju inget fel. Vi bara INTE gillar läget.

Kommentarer
Postat av: Michaellinnea

Really great site man!!

2009-03-26 @ 09:10:14
URL: http://michaellinnea.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0