Bolivia?

Idag vart rasten ovanligt lång, jag skulle ringa Lollo så jag bad Emma springa ner och köpa en macka så jag kunde surra lite i fred. Men då fanns det ej tid till det, så 12:15 hade jag hunnit äta + pratar med Lollo och kollat mailen två gånger om. Vi missade chansen att vinna biobiljetter och middag - vi fick aldrig ihop 5 kunder igår och nu kommer vi nog aldrig  mer få chansen att vinna någonting ;)

Kollade resa till Bolivia idag, runt 12000 skulle de väl gå på. Vart får jag dom pengarna ifrån och vad ska vi i Bolivia och göra egentligen? Nu när jag väl har tagit mig från ôstersund kommer jag aldrig mer tillbaka. Så känns det nu. Det finns ingenting i ôstersund som får mig att längta dit, om allt va bra skulle jag be dig komma till mig istället. Men nu vet jag inte hur jag ska göra mer än att jag inte vill vara där i ôstersund. Aldrig mer Östersund.


Kommentarer
Postat av: Towa

jag saknar iaf dig =( men jag vet att du finns ute i världen och så länge du trivs så trivs jag. älskar dig.

2006-10-12 @ 16:44:31
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tråkigt att du inte kommer hem, men du kommer när du kommer. Saknar dig här hemma men jag ska försöka att hälsa på nån gång efter jul. Det viktigaste är ju att du mår bra och vi ska ta hand om Lollo så hon mår bra också. Älskar dig.
Kram mamma

2006-10-12 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0