Vinter? i Odense

 Hipp hipp hurra idag är det min födelsedag. Lite ångest att fylla 24 – dagarna och åren bara försvinner och det är så töntigt att gnälla över det, som om det skulle vara en överaskning att jag blir äldre. Det vet jag ju! Och finns ingenting jag kan göra åt saken heller.  

Den nya killen kommer inte idag..nähä säger du det? Jag börjar undra om kontoret kokar ihop en massa historier och folk som ska komma och fylla ut lägenheten bara för att vi ska hålla lågan uppe. haha ;)

Det var väl sådär – jag och emma hamnade brevid en man som kastade öl på oss jag kastade tillbaka och emma hivade hans cigaretter åt helvete. Hehe. I lördags va det bowling med jobbet, euhm man kan väl säga att det inte vart som planerat. Jag var inte full, det var bara en allergisk reaktion på maten som jag åt..................? 

Jag har hittat ett dubbelrum i Dublin – men vad ska jag göra där är frågan. Men allt är bättre än Odense just i denna sekund. Odense är skit, vadfan är sena nätter och krogar som har öppet till 10 på förmiddagarna att skryta om? Det är så sjukt djävla värdelöst så det finns inte!!!!! 

Idag är inte en bra dag på jobbet. Det regnar dessutom eller duggar rättare sagt. På söndag fyller världens sötaste lilla kille 3 år och jag kan inte vara där när ni ska äta pirattårta. Men jag ska tänka på dig extra mycket hela dagen underbara lilla människa.  

Har sålt mina första abonemangsavtal för veckan nu, skönt så har man gjort sitt för idag liksom. Tur för mig att hon var så på för det var fasiken inte jag som sålde till henne hon sålde till sig själv. Jag ska försöka vara lite mer glad nu, se framåt – finns ju en massa att se fram emot och hej hopp va underbart de är. Allt blir ju bara blåbäsrsoppa när jag surar ihop. Ânda sedan jag kom ner och sa till säljchefen att jag ville sitta vid det andra fönstret har dom jobbat och kört bullriga maskiner utanför detta fönster...blä...ingen arbetsro, och vill man öppna fönstret för att andas måste man ha öronproppar.  

Jag luktar så jäkla mycket svett idag. Usch.   

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på 24 årsdagen
Älskar dig.
Kram mamma

2006-10-24 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0