HejsanSvejsan i lingonskogen

Lollo är på cup och jag sitter i soffan framför fotboll men Björn, Towa och Cissi. Dom dricker te och surrar Linköping och Nyköping. Ikväll ska vi på Olearys, kanske inte blir lika kul utan lollo. Jag tycker det är ofantligt roligt att bli lite full, vara fnittrig och fnissig, snubbla hem och skratta i hallen med lollo för att jag är lite vimsig. Sedan ska jag sitta på badkarskanten och surra medans hon tvättar ansiktet och jag borstar tänderna. Jag hickar oss båda till söms medans hon håller om mig. Haha, det är så det ska vara.


Vi letar jobb i Norge, men lättare att hitta jobb än bostad? Verkar så…

Lycka till till oss.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0