Äpple

Gäsp gäsp. Nu fanns det verkligen inte ett jota att göra vid datorn.
har fixat lite med Towas blogg den blev riktigt fin och passar henne på pricken. Sitter med en stor kopp liptons äppelte i handen, jag köpte det i Turkiet och har inte hittat det här i stan. Tråkigt för det är väldigt gott, jag brukar aldrig dricka svarta teér heller röda eller gröna - men någongång slinker det ner någonting annat.

image232

Jag var ute och sprang idag, inte så långt men ändå. Förstå gången på ett bra tag och jag borde verkligen ta tag i det igen. Iallafall om jag ska fortsätta baka och äta i denna farten, det är underbart gott men det ska göras av med också.

Snubblade över denhär sköna målningen, vet tyvärr inte vem konstnären är.

image233

Kommentarer
Postat av: Johan

"jag köpte det i Turkiet och har inte hittat det här i stan."

Antyder du att någon misstänkte dig för att ha införskaffat det i stan?

Jag älskar dubbeltydiga meningar.

2007-04-18 @ 17:00:04
Postat av: Johan

Konstnären är i alla fall duktig.

2007-04-18 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0