Roligt!

Oj vad kul att så många vill ha hjälp med headers :) känns lite som att jag har fått tjata till mig att få fixa några och nu är det folk som tjajat på mig. Och det är ett rent nöje att få hjälpa till!!

Annars har dagen varit fånigt slapp, som syntes i tidigare inlägg så somnade jag fruktansvärt sent/tidigt igår, men för den skulle sov jag inte hela dagen idag. På Torsdag har vi planerat heldag jag Emma och Wilmer, det blir multihallen och restaurang.

Ikväll blir det mys framför TV:n - och glass!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Hur får du till bloggen så fin?=) Har du lust att hjälpa mig med min? //Cecilia

2007-04-24 @ 20:56:58
URL: http://cillis.blogg.se
Postat av: Anonym

inte för att tjata men kan du hjälpa mig med en ganska lätt header eller bakrund till bloggen (vad man nu ska säga) :) det skulle vara uuuursnällt. /elisa

2007-04-25 @ 10:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0