Valborg

  

Har varit några riktigt roliga och galna dagar i Stugun, åkte dit i lördags natt och mötte upp Gunnar. Hann sitta vid elden några minuter sedan bar det iväg hemmåt , sov hemma hos hans pappa och träffade taxen Dennis. Igår åkte jag bil med Dick och Simon, egentligen skulle dom bara köra mig till Frösön men det blev en norgetripp, hur kul som helst. Dagen slutade med en fest i Stugun där jag somnade på soffan.

Har inga speciella planer för kvällen, just nu sitter jag och kollar på Felicity på 4:an, käkat past. Har huvudvärk och ont i vänstra axeln. Otroligt seg och trött i huvudet, dom senasta kvällarna har blivit så sena. Magda ska på survival så kan hänka på henne om jag vill, brasan i badhusparken är ju ett annat alternativ.

Får se vart kvällen slutar.

Kommentarer
Postat av: hemliga arne

ja ..men vad heter taxen??...love strävhåriga taxar..har givitvis en själv..

2007-05-05 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0