DreamGirls

Så skönt som jag sov inatt har jag inte sovit på flera dagar. Och det är helt och hållet en annan säng och en annan persons förtjänst. Kollade på film i förrgår, DreamGirls. Helt galet bra och en massa musik. Jag grät och grät, så mycket har jag inte gråtit sen jag såg lejonkungen på bio för hur många år sedan som helst ;) Jodå, jag brukar gråta när jag ser filmer. MEN jag brukar aldrig gråta på Extreme home makover - men det gjorde jag igår. Gud va fånigt.

Jobbar i helgen så det blir lugnt, eventuellt lite middag med systrarna, utöver det ska jag bara vila. Jag behöver en myshelg nu. Så snälla någon - bind fast mig i lägenheten på fredag kväll så jag inte under några omständigheter kan ta mig ut bland folk.

image484

Kommentarer
Postat av: Klyftan

Hej hej Sara! Hur är allt med dig? Bara toppen hoppas jag. Towa tipsade mig att jag skulle fråga dig om hjälp med bloggen haha. Jag är inkompetent och förstår mig verkligen inte på hur man får en sån här fin blogg som du har. Sugen på att hjälpa till? :D Ta hand om dig och ha en härlig dag! Kramar från Klyftan.

2007-08-14 @ 10:05:19
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: hanna

tack sara, det blev perfa!!
:D

2007-08-14 @ 10:15:12
URL: http://kiwis.blogg.se
Postat av: emma t

dream girls så himmla bra..jag vet inte hur många gånger jag har sett den och kan se den.
kram

2007-08-14 @ 10:48:05
Postat av: Wille

Puss mostra mi

2007-08-14 @ 11:15:56
URL: http://wilmers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0