Stickigt stickat?

image526

Kollade på Perfume, så vacker så sorglig.

Igår kom de snygga skorna, fast det ena paret var en storlek för små. Men de ska skickas tillbaka illa kvickt så jag får nya i storlek 39. Kappan från Vero Moda är också inhandlad och nu saknar jag bara en skön halsduk, en mysig mössa och ett par söta vantar. Och allt ska vara stickat.

La Redoute har ekologiska och rättvisemärkta kläder. Bra tycker jag, men utbudet kunde ha varit större. 

Hittat en favorit sida - här finns ALLT man kan tänka sig!



Kommentarer
Postat av: Paula

Älskar dom där sista skorna. Skisnygga!

2007-08-28 @ 10:50:14
URL: http://pa0u.blogg.se
Postat av: Emma T

Ja men vad roligt att dom har kommit nu då och att du köpte jackan!! den är ju skit snygg tycker jag.
Min jacka kommer inte förren den 25 sep och ett par vinter skor och en halsduk behöver jag med som gärna får vara stor stickat du vet =) Jon2 vill gärna hitta på nått och träffa oss snart! Hörs sen Pussar till 1000

2007-08-28 @ 11:31:52
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0