Eniro 118 118

Nej det gick nog inte så bra idag på intervjun.

Ja men då släpper vi det och hoppar på nästa tåg! Inga sura miner, ingen hängläpp..Mitt humör ligger där uppe på toppen och jag ler faktiskt mitt i allt kaos. 

 Wilmer till sig själv när han skivade sitt ägg i morse.
Kan vi klara det?Ja! Det kan vi!

Och det är såklart vi kan.


 Jag flyttar hem till Husås, haha nu är det bara Towa som saknas. vilken cirkus och jag kommer bli expert på det här med att flytta! Tack för all hjälp, vilka små smultron ni är alltså :P

Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha! skrattade så jag nästan ramlade av stolen när jag läste Wille och äggets konversation! Gull unge!

2007-02-13 @ 15:58:07
URL: http://www.litenlii.blogg.se
Postat av: Mamma

Mitt i allt kaos hörde jag en röst som sade, le och var glad ty det kunde varit värre. Jag log och det blev värre. Blir kul att få hem dig igen om så bara för ett tag. Tåg går det hela tiden, det gäller bara att hoppa på rätt tåg också. Älskar dig! Kram

2007-02-13 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0