Happy Feet

Japp då är det bara att ansluta sig till den skaran som sett Happy Feet och avgudar Mumble. Underbara lilla figur och jag bara önskar du var verklig och på riktigt, vacker film som förklarar vad vi människor ställer till med. Önskar bara att vi i vanliga verkligheten kunde se till så att problemen vi åstadkommer med naturen och allt runt omkring oss, får ett lika fint slut som i filmen.

Tidig morgon och svårt att somna, provade det berömda knepet att somna i soffan framför barnprogrammen men misslyckades där med. Ser inte fram emot att jobba – telefon i örat framför en dator till 21.00 ikväll, håller bara tummarna för att jag får iväg minst 8 st idag så jag åtminstone slår gårdagens siffra. Letar flyg till Istanbul men går inge vidare, allt slutar på för mycket pengar. Någon som har ett bra tips på hur jag gör för att komma undan billigare?

Snöstorm och gatorna är inte plogade, vi har gått och väntat på snön och nu är den här. Nu gäller det bara att ta till vara på tillfället, vem vet när vi får se snön nästa gång. Jag menar inte att vara pessimist och kanske så ett funderings frö i huvudet på dig – men nästa år kanske vi inte för snö förens i April. Vad händer då med våren?

Njaa näa kanske ska återgå till TV:n.

Det blåser så glöm inte mössan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det går nog bra på jobbet ska du se. Vi måste träffas nån dag, saknar dig. KRAM

2007-01-15 @ 18:27:26
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: saom

Nu blev jag jättesugen att se Happy Feet! Tror den är supermysig.

2007-01-16 @ 12:31:50
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: Lastdaytelaf

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-02-21 @ 09:09:37
URL: http://lastdaytelaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0