Känslor

Det är konstigt det där med hur man känner, hur man känner för människor och hur olika vi är när det gäller att prata känslor. Finns dom som bara vill prata och prata och sådana som jag som hellre håller tyst. Rädslan att bli sårad finns alltid.

Det går inte snabbt för mig att komma över Lollo, segt och rörigt är ord jag hellre använder. Jag har jobbat med mina känslor så länge, att jag så "snabbt" väljer en annan famn att somna i är inte konstigt i min värld. För mig tog det lång tid att komma till den insikten att jag vill något annat än att vara kvar i det förhållande jag hade. När jag väl hade bestämt mig kände jag mig bara otroligt fri, nu måste jag bara komma från känslan att jag ansvarar för hennes känslor.

Nu tänker jag inte göra det mer iallafall. Nu är det bara jag och resten av mitt liv som gäller, jag måste göra någonting bra utav det och jag måste börja nu :P

På Torsdag åker Johan till Turkiet, tråkigt faktiskt för jag tycker jag har kommit honom nära på något sätt, efter så kort tid tycker jag riktigt mycket om honom.

Och på Torsdag ska vi på GIII, Lollo också och jag säger bara ha så kul :P för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är svårt det där med känslor, vissa pratar och andra tänker desto mer men får inte fram det i ord.
Lycka till med jobbet i kväll. KRAM

2007-01-10 @ 12:25:26
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: emma T

ja det är konstigt det dära med kännslor.....men bara man inte leker med andras kännslor och virar dem runt fingret allt för att få bekräfftat att jag duger av den och den och den med, så är det lugnt. Sen tycker jag att självisk ska man vara men inte så att det går ut över andra och gör dom illa.

2007-01-10 @ 14:15:41
URL: http://siolia.blogg.se
Postat av: Lena

U GO GIRL!!!=)

2007-01-13 @ 21:39:20
URL: http://elnerud.blogg.se
Postat av: Aleksandervera

Very impressed!

2009-03-20 @ 08:14:27
URL: http://aleksandervera.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0