Pubis på huvudet?!!


Här sitter jag och dricker ProvideXtra med svartvinbärssmak - Mumma! Ser ut som att jag har pubishår på huvudet idag, rullade upp det i tofsar när det var blött och nu vet jag inte alls vad jag ska göra med det. Köpte handledsvärmare på Indiska för 24:50 – halva reapriset och dom är blåa stickade med svarta pärlor. Riktigt fina, vilket fynd.


Helg och jag jobbar inte, skönt jag ska samla krafter så jag kan komma igen efter min fiasko dag i Fredags då jag inte sålde en enda. Till veckan ska jag sälja 10, ingen ide att hänga läpp när man kan tjäna storkovan bara man håller humöret uppe.  


ProvideXtra är en näringsdryck som hjälper mig att få i mig näring som magen inte klarar av att få i sig ibland – jag har alltså inte apat efter syster Towarowa med proteindrinkar.


Kommentarer
Postat av: Towa

tsss hallå där, du ska minsann få smaka på mina drinkar sen =)

2007-01-20 @ 21:05:09
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0