Shopping

Inte ens en shoppingrunda kunde rädda dagen på jobbet, satt själv i mitt lilla hörn och filosoferade samtidigt som jag försökte sälja SvD på riket filen, inge vidare! gick så dåligt så jag till och med var tvungen att shoppa efter jobbet. Men tur jag har en klottrig hand. Jag saknar verkligen att måla, teckna - nu för tiden blir det bara en massa sånt här trams. Kul att spara i en bok men ingenting att ha egentligen, finns ju som ingen själ i det. Behöver ny färg och nya penslar, nya ideér och en jäkla massa tro på mig själv.

    

Köpte en hel hög med trosor, en bh, en klänning, en väska, ett skärp....har man med sig en Emma som hejar på är det svårt att hindra pengarna från att rinna ur kortet! Men nu ska jag spara, alltså hur fasiken gör man!? Spartips är någonting jag verkligen skulle behöva. Eller bara ett lås på plånkan.

Gjorde supergod cocosgryta med Emma ikväll - syster alltså, lite tjorvigt med Emmorna även fast vi bara har två att hålla reda på.


"Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?" 
WHAT!? haha, ja sånt kan man sitta uppe och roa sig med en hel natt.
   




Kommentarer
Postat av: Towa

Undrar när jag får vara med och göra supergod mat, jag är ensam - i Torvalla =/

2007-01-22 @ 20:52:08
Postat av: emmi

Men du kan väl spara om någon!? Det tror jag.

2007-01-23 @ 10:43:45
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Åsa

Om jag tapetserar en fondvägg helt vit, kan inte du komma och rita nå fint mönster på den då? Skulle det va lite läckert! =)

2007-01-23 @ 11:22:30
URL: http://www.litenlii.blogg.se
Postat av: Kusin Fanny

Hej Sara! Hoppas att allt är bra med dig! Nu har Lotta sakt till mig att jag också skulle skaffa mig en blogg och uppdatera ofta, så de är väll bara att sätta fart. Du & Towa ser jag bloggar på som vanligt :D familjen hälsar!

2007-01-23 @ 15:48:31
URL: http://burran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0