Socker

Idag har en viss fröken skrattat hjärncellerna ur mitt huvud, det där underbara gapskrattet garvet med kritvita tänder och stora leende läppar. Mer sånt tack även om det stundtals retar gallfeber på mig. Emma mitt socker – du vet allt hur man skrattar på riktigt :P










Nyttig, onyttig, nyttig, onyttig – tycks leva i min bubbla att man per automatik är nyttig bara för att man är vegetarian, ni vet jag äter ju som bara grönsaker nyttigt eller hur. Men när jag tänker efter så är jag allt ett litet monster på att stoppa i mig både det ena och det andra det mesta i chokladväg såklart. Så står jag sen där framför spegeln och muttrar att jag måste sluta. Dålig karaktär kallas det, kollar man synonymer på karaktär hittar man själsläggning, oj har jag dålig läggning på själen eller vad?


Överallt runt omkring mig tränar folk, och jag bara sitter här framför datorn den enda träning jag får är möjligtvis om det är möjligt att träna fingrarna genom att använda tangentbordet. Okej jag ska säga dig en sak – om jag bara hade en skön mp3 så skulle jag också träna. Det skulle jag verkligen verkligen göra.


Viste du att en snigel kan sova i tre år, då är bara frågan kan jag få bli en snigel? Typ nu skulle passa bra.


Kommentarer
Postat av: marini

ja visst har emma ett härligt skratt...
allt bra med dig då??
går det bra på jobbet
kram

2007-01-25 @ 10:32:28
Postat av: marini

nä jag gör inte mycket...mer än söker jobb...och de är inte roligt ska jag tala om för dig..

kram

2007-01-25 @ 12:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0