Klippning

Vet inte riktigt när jag ska ha tid att lägga in bilder i bloggen. Verkar som att jag får åka hem till Husås för att göra det. Magda höll nästan på att dränka badrummet i fredags natt, hon kom hemragglandes och skulle bada på fyllan - spolade i dadkaret och la sig i sängen för att vänta tills badkaret var fyllt. Sedan somnade hon, och jag vaknade av att hon duschade på lördag morgon, somnade om och vaknade nån timma senare - hon duschar fortfarande. Haha, så galet. Magda vaknade också och undrade varför jag duschde så länge tills hon kom på att det var badkaret som spolade.

Igår grillade vi annanas. Satt på ballkongen och latade mig och fixade naglarna.

Ikväll ska jag klippa mig! det kostar ju så det svider att klippa sig i den här stan (om man inte klipper sig på NFI förståss) men det kan lätt vara värt det, humöret blir ju så mycket bättre när jag inte känner av slitna toppar och behöver jäklas med att platta mitt permanent förstörda hår. Kanske lika bra att köpa hårfärg när jag ändå är igång.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jahapp då var det gjort!
Känner mig sådär halvnöjd, men jag blir ju aldrig nöjd förns jag har fått tvätta håret och fixa till det själv. Hon som klippte mig var stressad kändes tråkigt när jag lägger pengar på att hon ska lyssna och klippa mig som jag vill ha det. Antar att dom kan ta så mycket betalt för att dom är grymt duktiga - men då lägger jag kankse hellre pengar på en ostressad frisör, kände mig nästan lite ivägen. Nej nu blir det inget mer Hårfin - eller Wellness kliniken som det numer heter.

Sommarbilder, ny lokasmak??


         

Kommentarer
Postat av: Erika

Synd jag tycker faktikst dom är väldigt duktiga där:) Kunnig personal har dom också. Kram / Erika

2007-06-11 @ 22:59:30
Postat av: Shops

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-04-15 @ 14:53:20
URL: http://www.shops2006-com.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0